Äntligen helg!

Kom precis hem från skolan, denna vecka har vi haft omtenta-period. Igår mellan kl 14 och 18 gjorde jag en tenta i GIS, geografisk informations system, och det känns som om att den gick bra men man kan aldrig vara helt säker. Tentan som jag hade idag mellan kl 8 och 12 var optimering, hade inte hunnit plugga lika mycket till den så ja det märks hur den gick. Men nu efteråt känns det ändå helt okey, så är väl bara att hålla tummarna nu. Jag håller tummarna för att jag klarar båda tentorna, men ja det är bara att vänta och se.

Det är så skönt att det är helg nu, blir nog inte att göra så mycket, utan mest ta det lugnt. Det blir väl att städa lägenheten, kanske gå en sväng på stan och så kommer det bli att plugga. Ska försöka göra klart en inlämningsuppgift, alltid bra med tanke på att jag inte vet när jag kan åka till Tyskland, och när jag åker dit vill jag inte behöva stressa.

Hoppas ni får en bra helg, det ska i alla fall jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Trevlig helg syrran! Håller tummarna för att tentorna gått bra :) Puss!

2010-04-09 @ 20:04:49
URL: http://littlerockabee.blogg.se/
Postat av: Penny

ååå GIS det är ju ett trevligt ämne, eller inte:)

2010-04-10 @ 13:03:01
URL: http://arfwedson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0