Då var flygbiljetterna bokade

Har precis bokat flyg från Skavsta till Hamburg den 7 - 10 maj. Ska ner och hälsa på min syster och hennes pojkvän, vilket ska bli väldigt kul :) Är dock rätt så nervös inför att flyga själv och sen ta mig från Lübeck till Hamburg, men jag kommer nog fixa det, hoppas jag. Men kommer bli kul, har hört att det finns en del liveband barer, så hoppas det finns något bra ställe med lite hårdade musik, me like ;)

Ne nu ska jag dammsuga och diska så det ser fint ut imorgon när Maria följer med hit för att äta lunch, innan det är dags att bege sig till Agnes för att göra ett grupparbete.

Ha det bra,
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Wehoo!! Längtar redan tills du kommer ner :) Inte behöver du vara nervös, till och med jag klarade det ju galant! Och lite hårdare musik blir det nog inget problem att hitta, här finns allt ;) Ha en bra dag gumman! Puss & kram

2010-04-13 @ 11:31:03
URL: http://littlerockabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0