Fick tillbaka resultatet på en tenta igår....

... och jag klarade den :) Det var ingen av dem jag gjorde den här veckan, utan jag gjorde den innan påsk. Det var tentan i kursen simulering av logistiksystem, är skönt att tentan är avklarad, även om man inte fått reda på hur laborationerna har gått.

Idag har jag bara tagit det lugnt, har städat lite och så. Men nu ikväll blir det att krypa upp i soffan och kolla på film, kanske blir det Die Welle eller The Edge of Love, eller kanske båda.

Imorgon blir det nog att gå ner en sväng på stan för att hitta något roligt att köpa, och så ska jag upp kl 7 på morgon för att tvätta, mindre kul :P

Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer
Postat av: My

Åh vad duktig du är Sara! Bra jobbat:)

2010-04-11 @ 21:09:43
Postat av: Sis

Grattis till avklarad tenta!! Alltid skönt att kunna bocka av ännu en :) Puss å kram, storasyrran

2010-04-11 @ 22:46:50
URL: http://littlerockabee.blogg.se/
Postat av: My

haha nej jag tittar verkligen inte på håkans bar:P

2010-04-12 @ 20:44:28
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0