Glad Påsk!

Glad påsk på er allesammans. Idag har det varit riktigt skönt ute, så jag och syrran åkte ut till Nossen en sväng för att ta lite kort och gå en sväng. Vilket slutade med att vi satt på en bänk och njöt av solen.

Skärtorsdagen var jag hemma på dagen, och hoppades allt på att det skulle komma någon påskkärring, men det dök inte upp någon. Kvällen spenderade jag hos Tobbe, blev att vi kollade på två filmer. Det blev Haunting in Connecticut
, var allt några tillfällen då man hoppade till, så den är helt klart värd att se. Efter den blev det en lite lättare film, Cloudy With A Chance Of Meatballs, det var en otroligt söt/gullig film, kan rekommendera den om man tycker om animerade filmer.

På långfredagen kom mormor och morfar på besök på dagen för att äta lite påskmat. Senare på kvällen var det förfest hos Linn och Martin och efter det utgång till Harrys. Det var väldigt kul att träffa vänner man inte träffat på ett tag, så var helt klart en lyckad kväll. Imorgon blir det att festa igen, men denna gång är det pumpen i Södra Vi som gäller.

Nu ska jag se på Millennium och förhoppningsvis plugga lite optimering.

Ha det bra allesammans,
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: My

Ja det var jätte roligt att ses. Blir ju bara när det är något "speciellt" som vi alla ses.

2010-04-06 @ 22:26:46
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0