Känner mig lite duktig

Min fredag har bestått av sovmorgon, städning och även hunnit kolla lite på tv, så alltså en väldigt lugn fredag. Jag har dammat och dammsugat, och gissa vad mer? Jo jag har även putsat fönstrena, vilket är duktigt för att vara jag. För är nästan helt säker på att detta var första gången jag gjort det sedan jag flyttade hemifrån, dvs. på 1½ år. Man kan väl säga att jag är lite lite bortskämd, men mamma gjorde det en gång åt mig och det var när vi flyttstädade min förra lägenhet. Måste fixa lite till innan festen imorgon, men det gör jag imorgon, måste se fint ut när man ska få besök :)

När jag är hemma mitt på dagen så går det ett program på tv4 som heter Livräddarna på bondi beach, som jag som sagt hemma brukar jag kolla på det. Dels längtar jag till sommaren och så blir jag sugen på att åka utomlands, alltså vara borta i några månader. Men men, drömma kan man ju alltid göra :P Men om 2 veckor åker jag förhoppningsvis till Hamburg (okey det är inte Australien eller Nya Zeeland, men jag får komma bort från vardagen lite). Och i höst hoppas jag på att det blir en weekendresa(4 dagar) till kanske Barcelona eller London, eller liknande. Hade gärna varit borta en vecka eller två, men jag sommarjobbar sen börjar skolan nästan direkt, så fungerar inte att bara åka iväg en hel vecka för jobbet kan jag inte strunta i och på en vecka missar man rätt mycket i skolan.

Ikväll har jag kollat på Disturbia, den var helt klart lika bra som jag kom ihåg. Nu blir det att fixa lite med musik inför imorgon, men känns som jag har en rätt bra blandning på nästan 1000 låtar på mobilen.

Är pepp inför imorgon :)
Ha en bra helg,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0