Vad händer valborg?

I lördags hade jag fest hemma hos mig, är alltid roligt att träffa kompisar man inte träffar så ofta :) Var tänkt att det skulle bli utgång, dock kom vi inte så långt. Men var helt klart en lyckad kväll ändå! I söndags åt vi lunch på Texas Longhorn innan alla åkte hem, var väldigt gott. Är alltid lite tråkigt när man har haft mycket folk på besök och dem har åkt hem, blir lite tyst och ensamt. Men var ändå rätt skönt att bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen, då jag var rätt seg efter gårdagen.

Idag var jag på stan en sväng med Malin. Vi träffas allt för sällan men måste bli skärpning med det, hon kanske inte kommer bo kvar i Norrköping efter sommaren. Jag hittade allt lite på stan, ett par skor på stadium, en t-shirt och en tröja på ginatricot och två brandvarnare åt mina föräldrar. Tröjorna jag köpte på Ginatricot kostade bara 49 kr styck, rea och billigt är aldrig fel. Alltid kul att handla lite nya kläder :) Men får inte bli något mer shoppande innan Tyskland, vill ju ha råd att kanske köpa något där eller i alla fall att ha råd att gå ut och festa eller något annat roligt. Längtar i alla fall till min lilla resa till Hamburg, ska bli kul att komma bort från vardagen några dagar.

På torsdag kväll bär det av mot Vimmerby för att spendera valborg. Förhoppningsvis blir det att umgås med vänner, men är inget bestämt än. På lördag kommer det nog bli första grillningen för min del, underbart gott :)

Nu ska jag fixa med deklarationen innan det är dags att gå och lägga sig, för imorgon ska jag vara i skolan vid kl 8.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sis

Låter som du haft en lyckad helg syrran! Ska ge mig ner en sväng på stan nu, men blir nog ingen större shopping förrän du kommer ner :) Längtar redan till ditt besök nästnästa helg! Massa pussar å kramar!

2010-04-28 @ 13:44:01
URL: http://littlerockabee.blogg.se/
Postat av: My

Ja vad som händer är den stora frågan. Ingen som är så sugen på att ha partaj hemma hos sig verkar det som:S

2010-04-28 @ 13:50:46
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/
Postat av: penny

ååå grilla vill jag också göra, är riktigt sugen på det!

2010-04-28 @ 18:09:14
URL: http://arfwedson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0