Grillkväll

I fredags kom jag till Vimmerby efter att ha skrivit den sista tentan. Var då nere en sväng i Källängen för att lyssna på Kompaniet, dem var bra (som vanligt) :) I lördags så kom My och Linn hit för att laga middag och umgås lite. Det var väldigt trevligt, det är inte så ofta man ses när jag är i Norrköping så får passa på nu när jag kommer vara i Vimmerby i 2 månader.

Igår tog jag det mest lugnt men sofia kom förbi en sväng efter jobbet och vi åt pizza och kollade på Alice i underlandet. Den filmen var hyfsat bra i alla fall, lite konstig men visst var den värd att se.

Ikväll har jag bjudit över mina vänner på en grillkväll (får ju passa på när ens föräldrar är borta), får bara hoppas att vädret är på vår sida. Men ska väl bli bättre framåt kvällen. Hoppas även det blir så fint ikväll att vi kanske kan spela kubb, blir isf första gången för i år.

I natt fick jag ett mejl från en examinator om att den tentan hade blivit rättad, men då han bifogade allas betyg i ett så använde han sig av AID-numret, tror ni jag kommer ihåg det? Har suttit och kollat på det många gånger nu men har ingen aning, så ja får väl vänta tills senare idag då det ska komma in i Ladok. Men spännande, då det är en tenta som kan ha gått hur som.

Nu ska jag städa och sen fixa grillen, efter det blir det att åka till affären och sen blir det väl att göra sig iordning och fixa till det sista innan alla kommer.

Ha det så bra,
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0