Tenta imorgon

Har inte så mycket att säga egentligen, pluggar hela dagarna för har en tenta i morgon och en på fredag. Men efter det är jag ledig, eller ja ledig en vecka i alla fall innan jag börjar jobba. I lördags tog jag lite avbrott från studierna och begav mig till Linköping för att festa lite hemma hos Martin och dem, för Therese hade fyllt år. Vi blev inte så många, men var roligt ändå :) På natten åkte jag hem med sista pendeln hem, runt kl halv 2, men det funkade allt att åka hem själv. Men det är väl det enda roliga jag gjort den senaste veckan, men så är det när man har 2 tentor och 2 omtentor på 3 veckor.

Nu ska jag fortsätta plugga det sista inför imorgon, då blir det att gå upp tidigt för att skriva en omtenta i kursen Produktion och Distribution. Men det känns bra så är inte speciellt nervös. På fredag har jag omtenta i industriell ekonomi, och efter den dvs. kl 18 har jag äntligen ledigt. Så på fredagkvällen kommer det bli att gå ner och kolla när Kompaniet spelar i Källängsparken :)

För övrigt så är jag rätt glad över att det regnar idag, tycker det ska vara sånt här väder tills på fredag. Det är mycket lättare att sitta inne och plugga när det är dåligt väder, förra veckan när det var fint väder var det riktigt tråkigt att sitta inne och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0