Tentaplugg

I helgen var jag i Vimmerby över en kväll då det var öltältet. Var en lyckad kväll :) På söndagen skulle jag ha följt med till mormor och morfar eftersom det var morsdag, men det blev försent för mig då jag var tvungen att åka hem och plugga.

I tisdag hade jag tenta i vårdlogistik, får väl se när resultatet kommer hur det gick. Tycker alltid det är svårt att säga hur det gått. Men men, sånt som märks. Förutom tentaplugg har vi också fått skriva de sista labrapporterna, så har varit väldigt mycket att göra.

Nästa vecka har jag två till tentor, så mina dagar består mest av att sitta inne och plugga. Det är otroligt tråkigt då det är så fint väder ute nu. Men men, känns ju som att det kan vara värt att sitta inne och plugga om det leder till att jag klarar tentorna :) Men fredag nästa vecka är det äntligen över, då är jag ledig i 10 dagar innan det är dags för att börja jobba. Men dem dagarna ska jag njuta riktigt ordentligt, hoppas bara att det kommer vara fint väder.

Nu måste jag ner och hänga lite tvätt och sätta i en ny maskin. Och sen återgå till pluggandet igen.
Hoppas ni har det bra i det här underbara vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0