Årets första grillning

Igår (valborgsmässoafton) bestod kvällen av grillning med vänner och fyllechafför åt några som skulle ut på Örsåsa loge. Det blev inte att jag grillade något, då vi hade ätit fläskfilé och klyftpotatis hemma, och så var jag nykter. Men var ändå trevligt att sitta och umgås med några av sina vänner. Senare på kvällen blev körde jag några av dem till Örsåsa loge (ett uteställe mitt ute i skogen). Under tiden jag väntade på att det skulle sluta åkte jag och hälsade på Sofia, blev att vi kollade på Backyard Babies - Jetlag the movie, helt okey men kanske inte som man tänkte att den skulle vara, och var alldeles för kort. Efter det fick jag sällskap av Sofia när jag skulle hämta de andra.

Idag har jag försökt plugga, har letat information om utsläppskalkylatorer och liknande. Funderar på om man ska hinna göra lite på en inlämningsuppgift också innan det är dags att grilla med mina föräldrar. Efter grillningen blir det att hämta Tobbe för att sedan åka ut till Sofia och kolla på film. Blir mysigt, kanske blir att köpa med lite ost och kex, är i alla fall väldigt sugen på det just nu :)

Förresten så är det bara 6 dagar kvar till min resa till Hamburg, längtar!
Nu ska jag i alla fall fortsätta plugga.
Ha det så bra,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0