I Vimmerby

7 - 10 maj, alltså förra helgen, var jag i Hamburg och hälsade på min syster och Jörn. Tack så mycket bästaste syster och Jörn för en helt under bar helg, kunde lätt ha stannat några dagar till minst :) Saknar min syster redan, men förhoppningsvis går det fort tills dem är tillbaka i Sverige igen. Anledning till att jag inte har uppdaterat min blogg fören idag är att jag har haft så mycket i skolan. Men jag kommer skriva mer om min resa till Hamburg imorgon och lägga upp lite bilder.

Idag åkte jag till Vimmerby, så får se vad man hittar på i helgen, kanske bara blir en lugn helg men sånt som märks. Men nu ska jag skriva klart en rapport, men kommer som sagt bli ett längre inlägg imorgon.

Ni får ha det så bra,
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0