Öltält i Vimmerby imorgon

I tisdags hade jag första tentan för denna tenta-p, den gick faktiskt mycket bättre än väntat. Så nu är det bara att vänta på resultatet. Men jag är inte direkt sysslolös, har 3 tentor till innan den 11 juni. Just nu pluggar jag förfullt till tentan i Vårdlogistik, och det känns ändå hyfsat. Men är som sagt dygnetrunt pluggande som gäller, eller ja nästan i alla fall. Men bestämde mig för att ta ledigt från pluggandet på lördagkväll, då jag kommer bege mig till Vimmerby för att festa lite med mina kompisar. Det är nämligen dags för öltältet i helgen, är även ikväll men kände att jag inte kunde vara borta så länge ifrån pluggandet.

Var även och hämtade ett paket från Dustin idag, är det inte underbart med nya tekniska prylar? Hehe, är så otroligt mycket jag skulle vilja ha. Den senaste tiden har jag kollat väldigt mycket på blu-ray spelare(eller möjligtvis ps3) och hemmabiosystem, har dock kommit fram till att det kostar väldigt mycket. Och självklart ska de vara i märket Sony, då min tv har det märket, det är viktigt att de matchar :P Har dock hittat ett par snygga högtalare för strax över 3000 kr(och då är dem nedsatta med några tusen), men det är fortfarande för dyrt. Men men får se hur mycket jag tjänar i sommar sen :) Men åter tillbaka till det som jag fick hem idag, en liten sak som gör att jag smidigt kan kolla på film från min bärbara hårddisk till tvn(då usbn i tvn inte stödjer det, enbart musik och bilder). Den fungerar även för musik och bilder. Har dock inte hunnit testa den än, men tänkte göra det efter Heartbreak Kid. Den känns väldig smidig i alla fall, att slippa koppla in datorn till tv, så länge jag inte ska kolla på film via internet. Får hoppas att den är lika bra som jag hoppas på :)

Nu ska jag fortsätta plugga lite (och kolla på film), kanske dags att börja packa snart också.
Hoppas ni har en bra fredagskväll,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0