Oväntat besök

Idag när jag var på väg hem från skolan lite efter kl 5 ringde jag till min mamma. Då visade det sig att dem var på väg till Norrköping, dem var och kollade på en bil i Linköping och tänkte komma förbi och hälsa på. Så blev att försöka städa lite snabbt innan dem kom. Var trevligt, och våra hundar är verkligen så mysiga :) Dem åkte och handlade mat och efter det blev det fika innan dem begav sig hemåt igen.

Nu sitter jag här och kollar på Greys Anatomy. Måste snart börja förbereda mig inför redovisningen imorgon, jag hatar verkligen att redovisa. Men får hoppas att det går bra.

Nu ska jag dammsuga innan pausen är slut.
Ha det bra,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0