Redovisning och filmkväll

I torsdags hade vi redovisning i kursen Transportekonomi/miljö, som vanligt var jag väldigt nervös, men det gick faktiskt hyfsat ändå(vilket det brukar göra, så varför vara nervös?). På kvällen kom några kompisar över för att kolla på film. Ellinor kom lite tidigare så att vi kunde laga mat tillsammans, det blev en väldigt god kyckling- och pastasallad. Lite senare kom Agnes och Maria. Vi bestämde oss för att kolla på Notting Hill, dock blir det som det brukar att man sitter och snackar istället :)

Igår satt jag i skolan med Ellinor och Miriam mellan kl 12 och 6 för att skriva på en laborationsrapport, blev dock inte riktigt klara. Men det blir att sitta lite var för sig nu istället, då tenta-p börjar nästa vecka. På tisdag har jag alltså den första tentan, och den känns inte alls kul. Det är i kursen transportekonomi/miljö, och det är så mycket att plugga på, så mycket olika saker, så man vet inte vart man ska börja. Men men, sitter här med alla förelsäsningsantecknigar och gamla tentor, så ja får väl hoppas att det kommer gå bra :D Det som är skönt är att efter den tentan är det en vecka till nästa, sån tur brukar vi aldrig ha, utan brukar oftast bara vara någon dag emellan.

Nu måste jag återgå till pluggandet, för senare ikväll ska jag och Ellinor till Maria för att laga middag och kolla på film.

Ha det så bra allesammans,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0