Tillbaka i Norrköping

I lördags gjorde jag och mina föräldrar den första grillningen för i år, hur gott som helst :) Senare på kvällen åkte jag och Tobbe till Sofia för att kolla på film, blev pirates of the caribbean och en massa skitsnack. Var trevligt.
Igår åkte jag tillbaka upp till Norrköping och det är helt underbart att få åka kustpilen och när det inte är många som åker, inte ofta det är "kustpilen" man får åka med, så det är alltid lika skönt när man får det. Hade även sällskap med Bohre från Kisa, alltid trevligt med resesällskap.

Glömde skriva att i fredags vann jag 200 kr på en skraplott, det är inte ofta man vinner över 100 kr, så även om det inte var så mycket blev man så klart glad :)

Idag skulle jag vara i skolan mellan kl 10 till kl 17, däremot kom jag inte till skolan fören kl 11. Detta pga att jag efter duschen upptäckte att det blivit en liten översvämning i badrummet, inte speciellt roligt. Men men, var så klart tvungen att fixa det, så troligtvis slipper jag vara med om det någon mer gång :D

Nu måste jag plugga lite innan jag ska gå och lägga mig.
4 dagar kvar :)
Ha det bra, puss och kram

Kommentarer
Postat av: penny

oj, jag vill också vinna någon gång!! fast då kanske man måste köpa lotter först:)

2010-05-04 @ 20:52:24
URL: http://arfwedson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0