Äntligen helg

Den här veckan har jag haft fullt upp med en massa plugg, är dock inte riktigt klar än ska skriva en rapport tills på måndag. Ska skriva lite nu och så får det bli söndag natt, ovanligt? Ne inte så värst, är nog expert på att skjuta upp pluggandet. Idag hade vi en dugga i hållbara logistiksystem, den kändes helt okey men man vet aldrig hur läraren rättar, så får helt enkelt vänta tills nästa vecka på resultatet.

Ikväll blir det middag med några vänner hos Anders. Vet inte vad han ska laga för gott, men spännande att se vad det blir. Jag ska i alla fall stå för vinet, så blir en sväng till systembolaget innan jag går dit. Det var en bra uppgift till mig då jag inte är någe vidare bra på matlagning :D

Imorgon blir det att åka upp till Charlotte i Örebro med mamma, Ulla och syrran. Det kommer bli shopping och middag på resturang, så får vi se vad mer det blir, kanske bio. Är i alla fall som vanligt skönt att komma iväg lite :)

Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0